11 Şubat 2008 Pazartesi


Bu balik burclarinin ruh hali, ne zaman ne isteyecegi de hic belli olmuyor. Bugun bunu yapmak istemi$tim: Asagidaki gibi bir yere atip kendimi (gördügünüz gibi sakinligin, sessizligin, kafa dinlemenin sInIrI yok :) sonra o agaca sirtimi dayayip, uzuun ve de uzunca denizi seyretmek... fonda müzik olmayacak, dalgalarin ve rüzgarin sesi olacak.




Bir kac gündür ko$muyorum ve göl kenarina gitmiyorum diye böyle bir ruh haline girmi$ olabilir miyim acep? :))) hahahaha evet tabi ki!

Cok tembelim bu günlerde ya, egzersizlerimi evde yapmaya devam ediyorum ama ko$mayali kac gün oldu bilmiyorum, beni tembeeel!



bir de ileride deniz kenarinda bir evim olunca, böööyle süslü bir giri$i olacak ama daha renklisinden :)) kocam ve ben cali$miyor olacagiz tabi, bir sürü arkada$larimiz olacak, bize gelecekler hep, $arkilar söyleyip, güzel yemekler tadip, güzel icecekler icip, güzel sohbetler yapacagiz, ama tabi bazen yalniz da kalacagiz.


O zamanlarda da koltugu denize cevirip, koyun koyuna uzaklara bakacagizz :)
gece vakti romantik radyo anonsu gibi oldu ya, bi pesinden Lionel Richie'den Hello $arkisi eksik :)
hellooo is it me you're looking for? 'cause I wonder where you are
and I wonder what you do
are you somewhere feeling lonely or is someone loving you?

uyyy cok acikli bir $arki bu ve bana hic uymuyor $u andaaa
huzurlarinizdan ayriliyorum efeeemmm!

Hiç yorum yok: