13 Ocak 2008 Pazar

Off be karde$imm! Sari $ekerim Gidiyor!

Almanca kursumda ilk edindigim arkada$im, sari $ekerim M., bir hafta sonra kocasini da alip memleketi San Diego'ya dönüyor.

Persembeyi cumaya baglayan gece rüyama girdi. Güya, cuma günü derse geliyormus, dersten sonra normal bir $ekilde 'see you on monday!' diyerek ayriliyormu$uz, ve pazartesi olunca M. gelmiyormu$. Megersem vedala$ma ani acikli olmasin diye bunu yapmi$. Bak bak bak! :))
Elin amerikan kizini da bizimle kari$tirdim ya, eh ne diyim ben kendime! :)))

Ama rüyamda ne aglama, aglama. Cok üzüldüm sormayin...

Ertesi gün kalkinca, ilk kez, gidince onu özleyecegimi dü$ündüm.

Cuma günü derse, eli kolu dolu geldi. Valizinde agirlik yapmamasi icin, dahasi California'da ihtiyaci olmayacagi icin yagmur botlarini ve kazaklarini getirmi$, canim ya!

O gittikten sonra kendimi yalniz hissedecegim bir gercek. Ama ali$iriz napalim ;)

Hem ilginc bir $ekilde, onunla olan i$imizin burada bitmedigini dü$ünüyorum. Ya bir gün biz gidecegiz onlarin memlekete, ya da onlari Istanbul ya da Bodrum'a davet edecegiz. Ama o kadar saglam bir ileti$im kurduk ki, az görü$sek de kopmayacagiz, biliyorum!
we'll keep in touch yani :)

Bu arada cuma günü ona ve J.'ya Atatürk'ü de anlattim.
Sinifta Misirli kizlar var, ba$lari örtülü, ama gayet trendy giyiniyorlar. Tabi bizim kiz biliyor, bazi müslümanlarin pantolon bile giymedigini, hatta bazilarinin siyah carsaf giydigini.

Bana sordular, 'senin ülke müslüman mi?' diye. Ben de 'he' dedim. Bu sefer de neden basimizi kapatmadigimizi ve onlar gibi olmadigimizi sordular.
Dedim ki Atatürk diye bir lider vardi, cumhuriyeti kurdu, din ve devlet i$lerini ayirdi. Bizim ülkemizde modern giyim var dedim, hatta ba$i kapali olanlar devlet kurumlarina ve okullara o $ekilde giremiyorlar dedim. vs vs... söylediklerim önemli degil gerci, hepinizin bildigi $eyler.
Ama son söyledigime yabancila$tim bir anda....

$imdi nasil ifade ederim, dogru cümleler kurabilir miyim bilmiyorum. Bu yüzden konuyu uzatmayacagim ama bu bana cok zorbaca geldi ya, yillardir icinde oldugum ve hatta onayladigimi dü$ündügüm bir durum, di$indan baktigim anda zorbaca ve haksizca geldi.

Böyle i$te...

Hiç yorum yok: