22 Ocak 2008 Salı


Bugün hava güne$li ve cok güzeldi;
bunu firsat bilip kurstan döner dönmez, cantami atip makinami kapip sokaga ciktim. Yahu ne garip, insanin makinasi yokken ya da yaninda degilken daha bir fotografik bakacagi tutuyor, ya da etrafta daha cok fotografi cekilesi seyler oluyor, ama makina alip cikinca cekicek sey bulunmuyor. Neyse bu ara nameden sonra, bugünün fotolarina gecebilirim. Gözüme takilanlar :)) Yahu kar yagsin artik be ya!

Bir cocuk yuvasinin önünden geciyordum. Agactaki iki kizi görmü$sünüzdür. Hem konu$up, hem agaca tirmanip hem de bahcedeki arkada$larina laf yeti$tiriyorlardi :) Bununla da kalmiyorlar, hava 3 derece de olsa, üstleri giydiriliyor ve hepsi bahceye cikariliyorlar. Bahcede ister agaclarin tepesinde, ister tozun topragin icinde bata cika oynuyorlar. Ögretmenleri de onlarla birlikte topragin üstünde oturuyor, ellerini camura buluyor. Istanbul'da cocuklarin agaca sadece uzaktan baktiklarini bunu da ancak piknige gittiklerinde yapabildiklerini dü$ününce bir ah cektim...



Bu martilar pek tatlilardi, onlara oldukca yakla$mi$ olmama ragmen hic kipirdamadilar :)

Bu görüntü de cok ho$uma gitti, kilisenin kulesinin ön yüzündeki saatli bölüm, fotografta cok net görülemese de altin gibi bir malzemeden. Ve güne$in altinda öyle güzel parliyordu ki... Hatta suya vuran aksi bile altin yaldiz gibiydi, cekmeden duramadim :)

Güne$li olduguna bakmayin, deli gibi soguktu yine. Bu alttaki fotograftan sonra ü$ümekten geberdim, cünkü gölün dibine gelince bizim bogaz gibi oluverdi birden, cok serin ve rüzgarli...

Sanki bu fotografa alttan yukari dogru baksaniz tepede ayasofyayi görecekmi$siniz gibi di mi? :p Hamburg'u bu yüzden cok sevdim iste, martisi da iyot kokusu da her gün benimle...

Hiç yorum yok: