23 Kasım 2007 Cuma

Hamburg'daki evimizde, i$levselligin en planda oldugu bir mekan yarattik, $irin mi $irin.
Öyle fazla süs püs yok ama hic yok da degil.
Ben esas dekorasyon heyecanlarimi Istanbul'a sakliyorum.
Evimizde fazlalik yapan hicbirsey yok, öylesine yok ki, bazen canim atmak istiyor, atacak $ey bulamiyorum.
Her e$yanin bir varlik amaci var. Ama en cok TAVLA'nin. Bakalim pes edecek miyiz her aksam büyük bir heyecanla bizi kar$i kar$iya getiren tavla müsabakalarimizdan?
Bazen romantik hayaller kuruyoruz oynarken 20 sene sonra hala her ak$am bu tavlanin ba$inda olacagiz diyoruz.

Ben earl grey iciyorum O kahve.

Inanilmaz bir$ey gibi geliyor, ona hayranlikla bakiyorum. a$ik oldugum adam $imdi tam yanimda, ve biz her ak$amimizi bir harika zamana ceviriyoruz.

Bazen, cogunlukla benim cikardigim hirla$malar sonucu (zarlar kötü geliyor ben napim) didi$iyoruz. Zira O tavla oynarken gercek kimliginden siyrilip bir terminatöre dönü$üyor. Yani ben durduk yere hir cikaran biri degilim :) Ardi ardina beni kirip ortada kule yapiyor, didi$meler her seferinde hizla tatliya baglaniyor (yine benim kivirmalarimla ve bir sonraki didi$meye kadar).
Olsun ama cok zevkli, eh ben de bir gün usta olacagimdir elbet. Ben de ortada kule yapacagimdir onun pullarindan.
...

Hiç yorum yok: