2 Kasım 2007 Cuma

Anlatmasi $imdiye Kalan 29 Ekim Pazartesi Gecesi

Eve, türk kanallarini izleyebilmek icin baglattigimiz dijital kablolu yayin i$inde problem cikmi$ti 2 haftadir. Bu kurulumu yapmamizin bir tek sebebi vardi aslinda, benim son dönem tutkum Yaprak Dökümü dizisi.
Ama tabi türk kanallari elimizin altinda olunca, bazi günler Yaprak Dökümü ile kalmiyorduk. Arada pazar aksamlari Popstar izleyip alaturka $arkilar dinlemek, sabahlari bazen kacamak yapip Seda Sayan'a ya da Derya Baykal'in civciv gibi $akidigi programa takilmak filan derken tv'siz gün gecmemeye baslamisti benim icin. Alman kanallarinda da cok guzel filmler, yemek programlari oluyor ama sonucta tv, pacayi kaptirmamak lazim.

Neyse 2 hafta once hic anlayamadigimiz bir nedenle izleyememeye basladik, cekmiyor!... Dizi filan, tik yok! Ilk günler, ne yalan söyleyeyim sinirlerim bozuldu, ama her zaman oldugu gibi aninda kendimi topladim ve 'i$ine bak kizim deli misin' dedim kendi kendime.

Spordan döndükten sonra kursa gidecegim zaman kadar evde gecirdigim süre artik daha verimli geciyor, onu farkettim. Birseyler okumaya, yazmaya ba$ladim.

Gectigimiz pazartesi aksami kocam youtube'da gezinirken yaprak dökümüne bakmayi düsündü ve bir ciglik, bulduk! Hem de tüm bölümler, hem de kacirdigim son iki bölüm. Ne dualar ettim anlatamam bunu yapan kisiye. Hemen kurulduk bilgisayarin devasa ekraninin karsisina ve izlemeye basladik. Part 1,2,3 derken... bütün bölümü izledim. Benim icin o günün bir hediyesiydi bu. Demek ki her hafta bir gun gecikmeli olarak izleyebilecektim dizimi, tv'nin artik sorun cikarmasinin da bir önemi kalmamisti. :)

Diziden sonra, 'bir baksak ya su youtube'a' dedim... 'emel-erdal'dan biseyler var midir acaba?'...

Emel-Erdal'dan bir sarki bulamadik ama Erdal'in bir zamanlar tek söyledigi ve benim cok sevdigim bir $arki olan 'gittin gideli'yi dinledik. Pesinden Oya-Bora'ya gectik... Tasvir-i Sikayet, Ayrilik Ne Zaman' vs... Oradan Seyyal Taner, 'Naciye Naciyee'... Sonra eurovision'a katildigi sarki 'Sarkim Sevgi Ustune'... Bu sarki da Melis Sökmen filan da var, kostümleri, danslari görmelisiniz :)))
Sonra Cem-Ali, 'Simdi Hayallerdesin', 'Yuh Yuh', 'Duymak Istiyorum'...
Sonra Ozan Orhon'dan 'Saman Alevi'... Bunu da izleyin derim, TRT'den bir cekim. Ozan Orhon o 1000 kilo haliyle nasil danslar ediyor, yikilmadan izleyin :)
Sonra Ah caanim Vaaah Canim Ahmet'i de dinledik... Haaa Kartel de var tabi, onsuz olmaz :)

Yani acayip keyifli birkac saat gecirdik youtube'un basinda. Cook guzeldi.

Dün bir de bizim kurstaki sari $eker'le lafladik da, Hamburg'daki sincaplarin rengi California'dakilerden farkliymis.
Buradakiler daha bir kirmizimsi, kiremit tonlarinda... Ama yabaniler yahu, cok üzülüyorum, hemen kaciyorlar insan gördüklerinde.
California'nin sincaplari koyu kahve renginde oluyormus, ve de orada o kadar cok varmis ki, insanlarla yasamaya alismislar. Bizimkinin kucagina cikip elinden findik fistik yiyeni bile varmis :)

Ne alaka simdi, 90'larin $arkilarindan sincaplara gecmi$im :)

Bir de bu sabah yagmur altinda nasil ko$tugumuzu anlatayim da tam olsun :)

Ahmak islatan cinsinden bir yagmur vardi, kalkip sokaga baktigimizda yerler islakti ama yagmur yagmiyor zannettik. Hemen esofmanlari gecirip üstümüze sokaga ciktik. Nasil ilik, nasil guzel bir hava vardi anlatamam. Ama yagdigi hic de belli olmayan ama farkettirmeden islatan yagmuru da farkettik bu arada. Kapü$onlarimizi kafalarimiza gecirip ba$ladik ko$maya...
Daha önce anlatmistim kanalin yaninda kosu yollari var topraktan. son iki üc gundur surekli yagdigi icin artik o toprak yol camur yol olmus, bata cika ko$mak istersen ko$ ama eve gelip ayakkabilari da temizlemek derdi de var isin ucunda :) Biz de normal ta$ yoldan ko$tuk yine. Ta$ yolda da soyle bir handikap var, dikkatli ve kontrollü basmak lazim yere, yerler dökülmüs yapraklar tarlasi halinde oldugu icin, onlar da islandiginda bir hayli kaygan hale geliyorlar. Kayip dusmek ihtimal dahilinde...

Neyse kafamizi gözümüzü yarmadan ko$umuzu yapip eve döndük bugün de :)

Hiç yorum yok: