11 Ekim 2007 Perşembe

Kör Istemi$ Bi Göz Allah Vermi$ Iki Göz :)

Almanca kursumda bunaliyordum ilk günler. Ben ve bir kisi haric olmak üzere sinifin bütün ögrencileri anlama güclügü cekiyordu. Hocalar da haliyle herkes anlayana kadar ugrasiyorlar gerekirse tek tek ilgileniyorlar hepsiyle. E tabi hemen ogretilenleri kavrayan benim icin, i$kence dakilari ba$liyordu. Canim tez, elim cabuktur bilen bilir, cabuk cabuk olsun istiyordum beklerken sIkIlIyordum :)
Yanimda California'li bir kiz oturuyor onunla zaman icinde yakinla$tik,sinifta yasi birbirine yakin iki ki$iyiz zaten :) O da benim gibi akilli zeki sagolsun :)

Derslerde hic sIkIlmIyoruz artik. Bosluk bildigimiz her anda birbirimize bildiklerimizi ogretiyoruz, sohbet ediyoruz, sözlük karistirip yeni kelimeler ogreniyoruz. Ve de iletisimi tabi ki ingilizce kuruyoruz. Yani hem almanca ogreniyorum hem de ingilizce konusma/anlasma konusunda her gün pratik yapiyorum.

süper süper bi durum :)

Hiç yorum yok: