19 Ekim 2007 Cuma

Kaldigimiz Yerden :)

Olayin kopmasinin ertesi günü icin bakalim neler olacak demistim. Amanin daha feci seyler oldu :)

Bi gün önce morali bozuldu diye, lollipop tarzi cilekli sekerler aldim ve sari $ekerimle yemek icin kursa götürdüm. Sari seker, lollipop'u hemen acti ve yemeye basladi. Tabi yeni gelen gicik hoca hemen yanina yaklasip 'seker yiyemezsin derste, seker yerken konusamazsin' gibi seyler soyledi. Bizimki de gicik oldugu icin bir yandan sekerini yalamaya devam ederken 'bakin konusuyorum, agzimdan cikarip konusuyorum sonra tekrar agzima sokuyorum' dedi :)))
Tabi bunlari ingilizce soyledi ve bizim ingilizce bilmeyen hoca anlamadi.

Bu arada bir gün once olay cikaran dogulu geri kafali kisi, yine lafin arasinda karisip bir gün önce yaptigi gibi ileri geri konu$maya, bizim sinifta ingilizce konu$mamizi elestirmeye ba$ladi. Bizim sari $eker de sabri artik iyice ta$tigi icin, onu eliyle isaret ederek hocaya ileri geri konustu. Aman neyse karisik iste, yine ortalik karisti, ortam gerildi anlayaginiz :)

Ama tabi sari seker, iki günün gerginligiyle bir de hocanin her firsatta ona takilmasindan sabri tasarak aglamaya basladi ve sinifi terk etti. Yaklasik yarim saat kadar sonra, müdüriyet'ten biri geldi ve hocayi disari cagirdi. Hocanin cikmasindan 10-15 dk sonra da birisi daha geldi ve sözkonusu psikopat abiyi disari cagirdi. Ders nanay tabi, hic bisey yapamadik o ana kadar :)

Neyse uzun lafin kisasi, disipline cekme misali hepsinin ifadesi alinmi$ vs, ve de tatliya baglanmi$ mesele.

Tatliya baglandi ama hocadan hala sikayetciydik tabi ki. Motor takmis gibi almanca konusuyor ve de siniftaki insanlar onu anliyor mu diye bir kaygiya sahip degil.
Ve de kursta sistem söyle: pazartesi-sali-carsamba bir hoca geliyor, persembe-cuma ayri bir hoca geliyor. $anssizlik bu ki, sevmedigimiz hoca haftanin 3 günü gelecekti. Ama ayagini kaydirdik tabi hemen :)

Bir de baktik ki persembe cuma gelmeye baslayacak hoca cook muhtesem bi hoca, hemen konusup yerlerini degistirdik. Sevdigimiz hoca 3 gun gelecek, sevmedigimiz 2 gün :))

Pazartesi sinav var, test olacakmisiz ilk 2 konudan, cok calismam lazim cook! ilk sinavda aldigim tam puani korumam lazimm :)

Almancayi sevmezdim eskiden, kulagima hic ho$ gelmezdi ama $imdi sevmeye basladim. Ho$ hala bir ispanyolca bir yunanca kadar hos gelmiyor ama sevdim iste :)

Sinifta 2 ispanyol 1 de peru'lu var. Onlar ispanyolca konusurken benim agzimin sulari akiyor. Bir dil bu kadar mi $iir gibi olur :) Belki ileride onu da ögrenirim :p

3 yorum:

nilly dedi ki...

Burada cok Meksikali oldugundan surekli Ispanyolca duyuyorsun. Gerci Ispanyol Ipanyolcasiyla, Latin Amerika'da konusulan Ispanyolca'da farkliliklar oluyormus. Ingiliz Ingilizcesi ve Amerikan Ingilizcesi gibi herhalde:)))

Bazen konusarak gecen birilerini duydugumda Turkce birseyler soyluyormus gibi geliyor.

Biz kendi aramizda Turkce konustugumuzda da bircok kisi merak ediyor ve kulaga cook hos geldigini soyluyor.

Bende geldim geleli Ispanyolca kursuna gitmek istiyorum ama saatlerimi tutturamiyorum.

Demet dedi ki...

ohh ingilizceyi hallettin tabi :)
valla vaktin ve de istegin varsa kesin yap Nilgun, bir dil daha ogrenmek (hatta bilmek) muhtesem birseymis, googla'da bir arama yaparken bile bir dilde daha arama secenegin oldugunda kimbilir elinin altina serilenlerin sayisi kac kati artiyor ve cesitleniyor.

nilly dedi ki...

Pek kel alaka ama Japonca bile ogrenmek istedim valla. Youtube'de Tv'den konulmus cok garip ve komik programlarini buluyorum bazen. Cok enteresan geliyor. Ne dediklerini, neye gulduklerini merak ediyorum bazen :))