19 Eylül 2007 Çarşamba

Yeniden Berlin Yollari Ta$tan :)

Bu ak$am yarinki vize randevumuz icin Berlin'e geciyoruz. Yarin sabah 10'da yetkili mercilerin karsisinda olacagiz. Yaprak Dökümü'nün tamamini izleyemeden yola cikacagim icin üzülüyorum ama yarin vize i$im kolay bir sekilde hallolursa hepsini izleyememi$ olmama degecek.

Bu arada ba$ka bir konuya girmem de lazim; taa üniversite 1. sinifi bitirdigimiz yaz tatilinde sinif arkadasim G. ile takildigimiz bir lokal vardi. Bir gün orada otururken kapidan genc bir adam girmisti. Almanya'dan Istanbul'a gelmis, kendi tiyatrosu olan genc bir oyuncu/yönetmendi. Kapida bulunanlarla iletisim kurmaya cabalarken konuya el atmis, ona elimizden geldigince yardimci olmaya calismistik. Tiyatrolar, tiyatro gruplari, adresleri, oynayan oyunlar vs. hakkinda...
Bizim de Dramaturji bölümünde okudugumuzu ögrendiginde $a$irmi$ ve sevinmi$ti.

Arkada$ olduk, sohbetler ettik. Bir yaz sonra, bu sefer e$iyle tekrar geldi S. Hep beraber görü$tük, sohbetler ettik.

Almanyaya gelmeden önce esyalarimi toparlarken, taa o zaman bana verdigi kartvizitini buldum ve yanima aldim, kimbilir dedim belki de bu sefer ben onu ziyaret ederim. :)

Kartin üzerinde yazan numarayi aradim. Nerenin numarasi oldugunu bilmedigimiz icin, kocam telefona cikan ki$iyle almanca konustu anlasti. Meger ev telefonlariymis ve S. aksama evde olacakmis. Aksam tekrar aradim ve hem onunla hem de esiyle konustum. Cok güzel bir sürpriz oldu tabi. Hem onlar icin, hem de benim icin.

Bizim vize islemlerini halletmek icin aldigimiz randevu gününde onlarin da bazi arkadaslariyla görü$mek icin Berlin'e geleceklerini ögrendim. Cünkü oturduklari sehir ha deyince bir araya gelinebilecek bir yakinlikta degil. Ve mutlaka Berlin'de bulunacagimiz bu ortak zamanda bulu$up görü$mek icin sözle$tik. Umarim sözle$tigimiz gibi bir araya gelebiliriz.

Dünya kücük degil mi? :)

Hiç yorum yok: