18 Eylül 2007 Salı

Mirildanamayacagim Yasemin...



Az önce türk kanallarini dolasirken Sezen Aksu'yu gördüm ve kaldim... Yasemin'in Penceresi programina takildim... Yeniden ba$lamis sanirim.

Nostalji yapmak, eskileri hatirlatmak amaciyla da eski programlardan kisa bölümler veriyordu.


Yasemin, Sezen'i konuk etmisti ve tam o anda, Uzay Hepari'nin görüntüleri veriliyordu. Sezen cok kuvvetliydi. "Cok derin bir sizi kaldi... Ama $ükrediyorum tanriya, te$ekkür ediyorum onu taniyabildigim icin... Insan büyüdükce, hayati oldugu gibi kabul edebilmeyi ögreniyor, bunun yani sira kazandigimiz degerler, güzellikler kar kaliyor..." dedi.


"Uzayin görüntülerini izlerken calan sarkiyi bize biraz mirildanabilir misin" dedi Yasemin...


"Mirildanamayacagim Yasemin" dedi ve aglamaya basladi Sezen...


Bazi insanin gözlerine bakinca, onun bütün hayatinin film $eridi gibi gözünüzün önünden gectigini hissedersiniz. Ya$adigi acilari, hayatinin derin noktalarini görebildiginizi dü$ünürsünüz... Sezen Aksu da böyledir benim icin. Hayati gözlerinden bellidir...

Hiç yorum yok: