12 Eylül 2007 Çarşamba

Hamburg-Istanbul

Hamburg Istanbul'u simdilik aratmadi bana (sadece $ehir ya$antisi anlaminda). Istanbulda iken, özellikle sokaklarda kendimi kötü hissediyordum, ya da azinlik gibi...

Insanlarin buyuk cogunlugunun kabaliklari, saygisizliklari, taksiciler, laf atanlar, toplu tasima araclarinin rezilligi (sürekli dötü kollama durumlari), diledigim gibi giyinip, diledigim gibi sokaklarda dola$amama durumlari yüzünden ka$larim hep catik, yüzüm hep asikti.

Büyük ve kozmopolit bir $ehirde ya$amanin da bir bedeli olsa gerek diye dü$ünürdüm. Ama cok da ilgisi yokmu$. Aileden ba$layan ve okulda devam eden egitimin cok önemli oldugunu hatirladim yeniden. Benim siyah beyazci olan tavrim coguna ters gelir ama biraz öyle olmak lazim ya, bizim gibi insanlarin 'tutunamama' durumu yerine, 'öteki'lerin uyumlu olma durumunu zorunlu hale getirmek gerek. Medeni hayata ya ali$acaklar ya da ali$acaklar!

HAMBURG'DA OLMAK GÜZEL :)

Hiç yorum yok: