8 Eylül 2007 Cumartesi

Almanya Yollari Ta$tan

Arayi yazmak zor geldi, nasil anlatabilirim ki… Aralara girer anlatirim belki sonra. :)

Asik oldum ve evlendim. Hem de ne evlenme… :) Arama motoru sonuclarinin bana ilk sirada cikardigi yolu izleyerek gittigim yerden, yazinin sahibi adamla, once dostluk, sonra ask, sonra sevgili sonra kari-koca olduk...

Hayatimin bundan sonraki sureciyle ilgili karar vermem gerekiyordu. Baska bir ulkede onun kurdugu duzene dahil olarak yasamak ya da kendi ulkemde onunla yasamak...O zamanlar ‘baska bir ulkede onunla yasamak’ seceneginin ne demek oldugunu tam olarak bilmiyordum sanirim,
ya da tahmin edemiyordum. Bir cirpida veriverdim kararimi. Isimi, ailemi, 31 senedir oya gibi örüp kurdugum yasantimi geride birakip ‘O’nunla gitmeye karar verdim. :)
Alin size en baba macera...
Cem Karaca’dan geliyor: Bindik bi alamete, gidiyoz kiyamete :)

mi acaba?
Gorecektik...

:)

Hiç yorum yok: