19 Eylül 2007 Çarşamba

Ah Evde Olmak Spor Yapabilmek Ne Güzel $ey!


Birbucuk haftadir Hamburg'dayim, geldigimden beri her gün 2 saat spor yapiyorum. Daha önce söylemistim bizim buralarda cok güzel bir göl var, Alster... Ortasinda durdugun zaman sola ve saga 3700 mt. spor alani/kosu ve yürüyü$ yollari var.

Kocami i$e yolcu ettikten sonra evin oralardan göle kadar yürüyordum önceleri, ve göle varinca da cevresinde yürümeye devam ediyordum. Dün itibariyle ko$maya ba$ladim :) Istanbul'dan antrenmanliydim ama yine de once bir süre yürüyerek kendimi hazirlamam iyi oldu. $imdi, önceden yürüyerek aldigim yolu ko$arak aliyorum ama gücüm eve de ko$arak dönmeye yetmiyor :) Eve yürüyorum, hihihi! :) Cok yakinda eve de kosarak dönmeye ba$layabilirim.

Sadece 1,5 haftada, sporunbende böylesine degisiklikler yapacagini birileri bana söylese inanmazdim. Istanbul'da devam ettigim bir spor salonu vardi, ayrica Macka Parki'nda kosu da yapardik sevgili patronumla ama vücudun spora bu kadar cabuk cevap verdigini gözleme $ansim olmamis malesef. $imdi(lik) buralarda yapacak cok fazla $eyim olmadigi icin ve de kafam bombo$/rahat oldugu icin kendimi daha iyi gözlemleyebiliyorum ve dinleyebiliyorum.

Kollarim, bacaklarim inanamayacagim bir hizla inceliyor ve kaslaniyor. Her gün, bir öncekinden daha uzak bir mesafede bacaklarimin dermani kalmadigini anliyorum, yani her gün bir adim ileri ;)


Bu arada $u kücük köpeklere gicik olmaya ba$ladim. Malum sabah benim spor yaptigim saatlerde, insanlar köpeklerini gezdirerek yürüyü$ yapmakta oluyorlar. O kocaman dev gibi köpeklerin sesi solugu cikmiyor da, minicik süs köpeginden bozma $ekercikler nasil bu kadar agresif olabiliyorlar anlamiyorum. :) Kosmaya dün ba$ladigim icin dün ve bugün bu konuda sorun yasadim da aklima yazmak geldi, yanlarindan kosarak gecmek mümkün degil! Tehlike ya da kacma eylemi olarak düsünüyorlar sanirim, pacalarima dogru havlayarak atliyorlar. Ben de hoo$$tt demeden (hahahaha) hihihi seni gidi seni deyip sahibine de ka$im catik baki$lar atip ( e öyle ya sahip cik köpecigine di mi?!) yoluma devam ediyorum.


Mel Gibson ve Helen Hunt'in oynadigi bir film vardi ya, 'Kadinlar Ne Ister' diye... O filmde nike reklami yaptiklari bir sahneyi dü$ünüyorum hep kosarken. Tamamen tek ba$ina, sapina kadar ÖZGÜR, ve cok güclü!

:)

Hiç yorum yok: